Anunt

Incepand cu martie 2012

In fiecare Sambata !

incepem formare a 2 grupuri de copii cu varsta 4-12 ani ,grupati in functie de abilitatile de limbaj si socializare .

Timp de o ora fiecare grup va participa la programe de miscare ,socializare ,jocuri de grup conduse de terapeut .

astept inscrieri

catalinanicolescu77@yahoo.com

 

 

7 răspunsuri la Anunt

  1. diana spune:

    Banuiesc ca este vorba despre Bucuresti, nu?
    Ar fi fost interesant sa fie si in provincie….

  2. Andrada spune:

    Buna ziua numele meu este Andrada si as dori sa stiu daca aceasta conferinta este acreditata COPSI. Multumesc, o primavara frumoasa

  3. Malvina spune:

    Buna ziua.M-ar interesa foarte mult sa lucrez cu un copil cu autism terapia ABA.Sunt studenta in anul I la sociologie-psihologie, specializarea psihologie,numele meu e Sandu Larisa si mi-as dori sa am grija de un copilas(baiat/fetitza) care are nevoie de ajutorul meu.Nu am experinta dar invat foarte repede pentru ca e ceea ce imi doresc.Sunt serioasa,responsabila si cel mai important e ca iubesc copiii.Sunt disponibila si dimineata si dupa-amiza(program flexibil)numai in Craiova(Dolj).Ma puteti contacta la tel 0764990971 sau e-mail studentpsiholog@yahoo.com

  4. Smercinschi Constantin spune:

    Buna ziua,
    Numele meu este Smercinschi Constantin si de 2 zile in urma unei vizite la un dr. neurolog pediatru puiul meu Cristina de 1 an si 2 luni a fost diagnosticata cu retard usor neuropsihomotor. Doctorul nu a putut pune diagnosticul de autism fara anumite investigatii si evaluari ( mi-a recomandat un ” cabinet ” undeva in zona Voluntari-Jud. Ilfov pentru o evaluare mai amanuntita ).
    Am fost informat de existenta terapiei ABA, dar la acest moment incerc sa-mi revin din lovitura pe care am primit-o, sa ma informez cat mai mult, sa astept acea evaluare. ( doctorul mi-a recomandat sa incepem cat mai repede programul de recuperare care se va stabili in urma evaluarii ).
    Am inteles atat de la doctorul neurolog cat si din informatiile culese de mine de pe internet ca terapia ABA este cea mai eficienta si are cele mai bune rezultate in recuperarea micutilor pacienti.
    Scriu aici cu rugamintea de a primi mai multe informatii ( daca se poate ) despre terapia ABA, daca in Bucuresti exista centre unde se face aceasta terapie ( pentru ca probabil va trebui sa facem si noi terapie ABA ), care sunt costurile aproximative pentru aceasta terapie si care este perioada de terapie ideala pentru recuperare?
    In speranta ca nu v-am deranjat cu mica mea interventie si in speranta ca voi primi un raspuns multumesc anticipat tuturor care vor dori sa ma ajute cu ceva informatii sau redirectionari catre site-uri si link-uri utile.

  5. felicia spune:

    MA INTERSATA SA LUCREZ CU COPII SUNT TERAPEIT SILOGOPED NR 0763630712

  6. Dana spune:

    Buna Ziua. Ma intereseaza sa lucrez in Rm.Valcea terapia ABA.
    Sunt psiholog de profesie am experienta ca si logoped, terapeut..
    Multumesc

    Dana
    0746050179

  7. Magda spune:

    Buna ziua ,ma numesc Magda si sunt din Baicoi Jud.Ph sunt profesor psihopedagogie speciala la o scoala speciala,in timpul liber fac ore de logopedie cu copii,terapie Aba si terapie pentru persoanele diagnosticate cu autism.Daca doriti sa prestez servicii pentru copii dumneavoastra contactati-ma la nr 0787817653.

Lasă un răspuns

