TERAPII COGNITIV-COMPORTAMENTALE LA COPILUL CU TULBURARI NEUROPSIHICE (elemente din terapia A.B.A. – Analiza Comportamentala Aplicata)

ASOCIATIA DE HIPNOTERAPIE SI PSIHOTERAPIE COGNITIV – COMPORTAMENTALA
Organizeaza trainingul
TERAPII COGNITIV-COMPORTAMENTALE LA COPILUL CU TULBURARI NEUROPSIHICE (elemente din terapia A.B.A. – Analiza Comportamentala Aplicata)
in perioada 31.01 – 01.02. 2009 in BUCURESTI
NIVELUL I:
Numar Module: 6 – 16 0RE/MODUL
Numar Cursanti: 20
SCOP: Sa inteleaga analiza comportamentala aplicata, si sa-si insuseasca notiunile teoretice fundamentale cu privire la natura tulburarilor comportamentale.

OBIECTIVE:
• Sa stabileasca o linie bazala a abilitatilor fiecarui copil
• Sa evalueze preferintele si comportamentele dezvoltate de catre copiii
• Dezvoltarea unei intelegeri profunde a comportamentelor si a cauzelor acestora
• Sa dezvolte abilitati de identificare a unor comportamente alternative echivalente functional si sa modifice comportamentele prin consecinte sau antecedente
• Sa stabileasca un curriculum specific in ariile de dezvoltare relevante tinand cont de varsta copilului , punctele tari si slabe ale acestuia si nevoi.
• Sa realizeze monitorizarea progresului bazandu-se pe analiza datelor colectate
• Sa dezvolte acele abilitati ale copiilor care reprezinta prerechizitele pentru achizitionarea in viitor a altor abilitati mai complexe prin dezvoltarea adecvata a programelor.
• Sa implementeze curriculum in settinguri variate adecvate nevoilor developmentale ale copilului precum si abilitatilor acestuia, accentul punandu-se pe generalizarea acestor abilitati in mediul natural.
• Sa dezvolte activitati de invatare care sunt structurate de asa maniera incat sa maximizeze oportunitatile fiecarui copil de a se angaja intr-un comportament nou care va fi intarit in settinguri multiple pe parcursul intregii zile
• Sa dezvolte abilitati de inregistrare zilnica a datelor si realizare a graficelor
• Sa inteleaga cum trebuie sa predea raportat la ce trebuie sa predea

STRUCTURA TRAININGULUI

Modul I

• Orientarea catre autism/pdd
• Orientarea catre analiza comportamentala aplicata si programele aba pentru copiii cu autism
• PSIHODIAGNOSTIC – EVALUARE
Modul II
• Predarea utilizand unitatea discreta de predare
• Implementarea unitatii discrete de predare
Modul III
• Componentele trainingului pe limbaj
Modul IV
• Generalizarea
• Predarea incidentala
Modul V
• Interactiunea si integrarea sociala
• Instructiile de grup si incluziunea
Modul VI
• Crearea si mentinerea unui program pentru fiecare elev
• Organizarea si individualizarea curriculei
CURSUL ESTE ACREDITAT DE COLEGIUL PSIHOLOGILOR DIN ROAMANIA
NUMAR DE CREDITE: 30
Informatii: IULIA PANTAZI
0745480458
pantaziiulia@yahoo.com

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: